.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفا رئيس هيات کشتي مازندران

در ايامي که ساري ميزبان مسابقات جهاني کشتي بود و طعم قهرماني همچنان کام مازندراني ها را شيرين کرده بود رئيس هيات کشتي مازندران اين شادي را با استعفايش تلخ کرد.
علي اعظم مهدي پوررئيس هيات کشتي مازندران از سمت خود استعفا کرد. وي با تاييد استعفايش ازرياست هيات کشتي استان به خبرنگار "مهر" در ساري گفت : ديگر به کشتي برنمي گردم و تمام اوراق کشتي در دوران خودم را به آتش خواهم کشيد و حتي به سالن مسابقات هم نمي روم.
رئيس مستعفي هيات کشتي مازندران افزود: هر کس در هر صنفي داراي آبرو و شخصيت است و وقتي ديدم ماندن ام مساوي با از دست دادن شخصيتم است صلاح ديدم از سمت خود کناره گيري کنم.

وي که نامه استعفاي خود را ديروز تسليم فدراسيون کشتي و رونوشت آن را به اداره کل تربيت بدني ارسال کرد، مشغله کاري زياد را دليل استعفايش اعلام کرد.
سيد هادي حسيني مديرکل تربيت بدني استان مازندران دراين رابطه به خبرنگار ما گفت: دلايل استعفاي رييس هيات کشتي استان مورد بررسي قرارمي‌گيرد.
وي افزود: اگر مهدي پور به واسطه اينکه درمراسم تجليل نامي از وي برده نشده ناراحت است بايد بداند رافائل مارتينتي به طور شخصي نشان ويژه فيلا را به مسوولان اهدا کرد.
نزديکان به هيات کشتي استان مازندران با علم به اينکه مهدي پور ديگر به هيات کشتي برنمي‌گردد ازاحتمال سرپرستي اسداله رضايي برهيات کشتي استان خبرمي دهند.(mehr)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.